Dekiel skręcony na oryginalne śruby firmy NSF. |
Z przodu oryginalny simering firmy Simrit |
Rozrząd w doskonałej kondycji ,napęd pompy oleju też. |
Tak z pierwszych obserwacji;
Koła rozrządu bardzo ładne,nadają się do dalszego wykorzystania.W Bmw r75 było trzy rodzaje kół ,pierwszy typ- duże koło z żeliwa małe ze stali,drugi typ -tak jak tutaj duże z aluminium małe stal.Natomiast pod koniec wojny duże koło zostało wykonane z tworzywa, ale nie znam jego nazwy.
Odma wyrobiona i trzeba będzie założyć nad wymiarową i roztoczyć przedni dekiel.
Tryby pompy oleju też podlegają wymianie na nad wymiarowe ponie
Zdejmuje przednią podporę wału |
Wałek rozrządu najlepiej zdemontować przy pomocy prostego urządzenia.
Na wale oryginalne łożyska firmy Steyer |
Szklanki popychaczy w bardzo dobrym stanie. |
Wał mocno słaby,widać że przechodził regenerację.został poobijany przy centrowaniu przez Fachofca .Czopy po kombinacji alpejskiej .
Tak wygląda większość wałów po regeneracji u Fachofca. |
Tylny czop był lużny i został naprawiony poprzez radełkowanie ,generalnie taki rodzaj naprawy jest nieskuteczny ponieważ przy pierwszym montażu łożyska, spęczniony na czopie materiał ścina się i łożysko pozostaje lużne.
Witam!
OdpowiedzUsuńJakie mamy sposoby naprawy czopów w takim wypadku?
Mam podobną sytuację w K-55 u znajomego. Tylko napawanie i szlif?
Ja szlifuje nakładam chrom techniczny ,składam wał,centruje i dopiero szlifuje na gotowo.Oczywiście chrom można nałożyć tylko do pewnej grubości ,jeżeli ubytek jest duży pozostaje napawanie albo najlepiej wymiana czopa jeżeli jest wymienny oczywiście.Ja osobiście unikam wszelkiego rodzaju napawań bo jest to dosyć śliski temat.
UsuńDroga impreza z tym chromem? Na dniach dam wał jednemu "starszemu panu z Iławy", powiedział że pomoże, zobaczymy.Dzięki za odpowiedź
OdpowiedzUsuńP.S. Fajny blog :D Zaglądam regularnie.
Roznie moze byc z panem z Ilawy :).
OdpowiedzUsuń