piątek, 17 października 2014

Wałek główny - ciąg dalszy.

Wszystkie nowe części należy ogradować ,ja używam do tego celu szlifierki z małym kamykiem.Ten zabieg znacznie poprawi płynność pracy skrzyni i skutecznie skróci czas tzw.układania się między sobą elementów.
Następnie dobieram podkładki dystansowe i wstępnie składam wałek.
Podkładki dystansowe to jest niemalże kluczowy element tej skrzyni.Bezwzględnie muszą być wykonane z bardzo dobrej gatunkowo stali ,poddane obróbce cieplnej i precyzyjnie wyszlifowane.Twardość podkładek  powinna być nie mniejsza niż 55hrc.
Tak wyglądają wyjęte z tej skrzyni dystanse
A tak nowe wstępnie wyszlifowane.
Napisłem wstępnie wyszlifowane ponieważ ostatecznej korekty grubości podkładek dokonam na specjalnym do tego skonstruowanym stanowisku.
Wstępnie złożony wałek w pełnej krasie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz