środa, 29 października 2014

BMW R75-SKRZYNIA BIEGÓW

Po oględzinach szpilek doszedłem do wniosku że są w doskonałej kondycji ,poprawiłem tylko gwinty i sprawdziłem czy są odpowiedniej długości .Szpilki wkręcam na klej na tzw suwmiarkę, znaczy wkręcam tak aby wystawały z odpowiednią długością z obudowy.

Smaruje niewielką ilością silikonu uszczelkę ,podgrzewam dekiel ,zakładam i skręcam wstępnie .
Tu w tym miejscu mogę polecić jedną książkę dla tych co sami chcą naprawiać Saharę.Może nie ma w niej wszystkiego co chciałbym wiedzieć,  ale jest sporo wiedzy wartej ceny tej książki.
 W międzyczasie obsadzam simering pręta sprzęgłowego w obudowie wycisku sprzęgła

Montuje tryby wstecznego i zakładam tylny dekiel.
Instaluje uszczelniacz i osłonę przeciw kurzową



Montuje przegub
Powierzchnia współpracująca z uszczelniaczem została przeszlifowana

Nakrętka przegubu i specjalny klucz
Śruby przegubu zabezpieczam przed odkręceniem zaginając blaszki.

2 komentarze:

  1. man i love your work, but why you never write back?? i am building a r75 and i need your help!!!!


    also nochmals auf deutsch, ich liebe deine arbeit und deine internet seite. deine bmw ist einfach super!!!! ich baue auch eine original r75 auf und brauche deine hilfe. ich habe schon so oft versucht dich zu kontaktieren, aber nie schreibst du zurück?!?
    nochmal meine email adresse rimawerkzeug@gmail.com
    bitte melde dich mal
    liebe grüsse
    richard mader

    OdpowiedzUsuń
  2. W P.H.U. Kujawa http://www.phukujawa.com.pl/
    znajdziesz najlepsze skrzynie biegów. Serdecznie zachęcamy do skorzystania z naszej oferty.

    OdpowiedzUsuń