Wolałem zastosować rozwiązanie z pierścieniem redukcyjnym a nie z rosyjskim simeringiem ponieważ są problemy ze zdobyciem dobrej klasy simeringów do radzieckich maszyn
Następnie montuje uszczelniacz przeciw kurzowy na wałek kopniaka
Wymieniam tulejkę osi hamulca
Zabezpieczam przed wyciekiem oleju zakrętkę zderzaka mechanizmu rozruchowego
Instaluje dzwignie hamulca,kopniak i resztę osprzętu i skrzynia wędruje na kilka godzin na hamownie, ale o tym napisze kiedy indziej .
Witam gratuluję bloga! Świetny pomysł ,że goście z taką fachową wiedzą dzielą się nią z kolegami mniej doświadczonymi. Kiedyś myślałem o zmotaniu swojego bloga ale patrząc na Twoją robotę i Konrada to Ja nie mam się czym chwalić. Jeszcze raz świetna robota kopalnia i wiedzy. Mam takie pytanie czy w razie potrzeby można u ciebie zrobić pewne roboty precyzyjne typu np.szlifowanie czy regenerację podzespołów mechanicznych??? W moich mołopolskich rejonach jest dość ciężko o dobrego fachowca który zna się na starej mechanice.Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńDziękuje.można u mnie zrobić pewne precyzyjne roboty.Pisz na meila.pozdrawiam.Tomek
Usuń