Wszystkie nowe części należy ogradować ,ja używam do tego celu szlifierki z małym kamykiem.Ten zabieg znacznie poprawi płynność pracy skrzyni i skutecznie skróci czas tzw.układania się między sobą elementów.
Następnie dobieram podkładki dystansowe i wstępnie składam wałek.
Podkładki dystansowe to jest niemalże kluczowy element tej skrzyni.Bezwzględnie muszą być wykonane z bardzo dobrej gatunkowo stali ,poddane obróbce cieplnej i precyzyjnie wyszlifowane.Twardość podkładek powinna być nie mniejsza niż 55hrc.
 |
Tak wyglądają wyjęte z tej skrzyni dystanse |
 |
A tak nowe wstępnie wyszlifowane. |
Napisłem wstępnie wyszlifowane ponieważ ostatecznej korekty grubości podkładek dokonam na specjalnym do tego skonstruowanym stanowisku.
 |
Wstępnie złożony wałek w pełnej krasie |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz