czwartek, 30 października 2014

BMW R75 GETRIEBE

Montuje przedni uszczelniacz,obudowa była roztoczona pod nietypowy rosyjski simering   przez poprzedniego mechanika więc byłem zmuszony zastosować pierścień redukcyjny.


Wolałem zastosować rozwiązanie z pierścieniem redukcyjnym a nie z rosyjskim simeringiem  ponieważ są problemy ze zdobyciem dobrej klasy simeringów do radzieckich maszyn



Następnie montuje uszczelniacz przeciw kurzowy na wałek kopniaka






Wymieniam tulejkę osi  hamulca


Zabezpieczam przed wyciekiem oleju zakrętkę zderzaka mechanizmu rozruchowego



Instaluje dzwignie hamulca,kopniak  i resztę osprzętu  i skrzynia wędruje na kilka godzin  na hamownie, ale o tym napisze kiedy indziej .









2 komentarze:

  1. Witam gratuluję bloga! Świetny pomysł ,że goście z taką fachową wiedzą dzielą się nią z kolegami mniej doświadczonymi. Kiedyś myślałem o zmotaniu swojego bloga ale patrząc na Twoją robotę i Konrada to Ja nie mam się czym chwalić. Jeszcze raz świetna robota kopalnia i wiedzy. Mam takie pytanie czy w razie potrzeby można u ciebie zrobić pewne roboty precyzyjne typu np.szlifowanie czy regenerację podzespołów mechanicznych??? W moich mołopolskich rejonach jest dość ciężko o dobrego fachowca który zna się na starej mechanice.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.można u mnie zrobić pewne precyzyjne roboty.Pisz na meila.pozdrawiam.Tomek

      Usuń