Udało mi się rozruszać korbę na wale , dwa tygodnie trwało smarowanie cudownymi środkami i jakoś z oporem się obraca.Nie mam pojęcia czym spowodowane zostało takie unieruchomienie,mogę mieć tylko nadzieję ,że na bieżni łożyska nie będzie zbyt dużego raka.
 |
Docisk w bardzo dobrym stanie |
 |
ale tarcza sprzęgła ma obluzowany wieloklin. |
Koło zamachowe dokręcone z przecinaka,więc i w taki sposób zostanie odkręcone,zdziwiłem się bo wystarczyło lekkie puknięcie i nakrętka puściła.
 |
Dobrym sposobem na zdjęcie koła ze stożka jest zastosowanie klucza z udarem. |
 |
Stożki na wale i w kole w bardzo dobrym stanie.Zachował się oryginalny simering z pierwszego montażu firmy Simrit.Zadziwiające jest to że jest on nadal elastyczny. |
Z kołem zamachowym uporałem się szybko,jestem zaskoczony pozytywnie bo docisk jak i koło jest w bardzo dobrym stanie.Do wymiany tarcza sprzęgła ,obluzowany wielowypust w tarczy to bardzo częsta usterka.Sahara niestety ma dużą masę i sprzęgło nie daje rady ,przydało by się dwu tarczowe tak jak w rosyjskich maszyneriach czy u konkurencji Zundappie Ks 750.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz