Jak zrobisz bardzo mocny silnik jedno tarczowe ze standardowymi sprężynami nie daje rady /ślizga się/ .Jak zmontujesz sprężyny mocniejsze to bardzo ciężko chodzi klamka na kierownicy.Przy dwu tarczowym sprzęgło jest mocne a klamka chodzi bardzo lekko.Tyle teorii a w praktyce zobaczymy za miesiąc lub dwa.Tomek
Jaka jest przewaga dwutarczowego nad oryginalnym?
OdpowiedzUsuńJak zrobisz bardzo mocny silnik jedno tarczowe ze standardowymi sprężynami nie daje rady /ślizga się/ .Jak zmontujesz sprężyny mocniejsze to bardzo ciężko chodzi klamka na kierownicy.Przy dwu tarczowym sprzęgło jest mocne a klamka chodzi bardzo lekko.Tyle teorii a w praktyce zobaczymy za miesiąc lub dwa.Tomek
OdpowiedzUsuńDzięki. Daj znać jak się spisuje.
OdpowiedzUsuńNa 1000% lepiej niż najlepsze 1 tarczowe.
OdpowiedzUsuń