| Wałek sprzęgłowy jak wczoraj wyprodukowany. |
| Sygnatura nożnej dzwigni zmiany biegów |
| Z żelowany płyn hamulcowy |
| Zaczynają się patenty-jakaś magiczna sprężyna. |
| Nieoryginalna nakrętka |
| Którą odkręcam palcami |
| Sygnatura dekielka zbiornika hamulcowego |
| Duża ciekawostka,szpilka masowa na skrzyni ma nacięcie na śrubokręt |
| Na kole od wstecznego seria zbędnych podkładek . |
| To już norma,brak gwintu na korku od spuszczania oleju. |
| Wszystkie łożyska oryginalne |
| Wodziki zostały zregenerowane spawarką,ale reszta podzespołów prezentuje się całkiem znośnie. |
| Dodaj napis |
| Oryginalny simering tak ciasno siedział w gnieżdzie że musiałem mocno grzać polnikiem |
| 0dbuj kopniaka w nienagannym stanie. |
| Demontaż łożysk jest prosty,grzejemy na maszynce i przechylamy. |
Teraz części czeka porządne mycie i szczegółowe oględziny.ale o tym następnym razem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz